Jag och syster såg Luftslottet som sprängdes igår. Jag gillade den eftersom den bygger mer på intriger och smarthet än fysisk styrka. Tyvärr hade man strukit mycket av det som hände Erika Berger vilket jag tyckte var lite synd. Relationen med Monica F hade också fått stryka på foten. 
Jag känner att jag rent mentalt tagit jullov. Jag har mycket tankar kring hur länge till jag ska studera och måste ta tag i det på allvar. Jobb är också en sak som stressar mig. Jag ska försöka komma i fas med detta under lovet så jag kan fokusera på praktiken och de uppgifter jag har här... Både lärare, rektorer och annan personal är mycket mån om att jag ska känna mig välkommen. Det är bra för då bryr man sig inte så mycket om hissar som strular och snöelände.

I kväll ska jag träffa syster igen. Ska göra något mer socialt än att gå på bio :) 

Kommentera

Publiceras ej