Så här på årets sista skälvande dag är jag nog inte ensam om att summera det gångna året. Det har varit ett slitsamt år, både för mig och många av mina kära. Jag tänker inte gå in på detaljer men året kalificerar knappast på mina top -5. I stället har vi nu år 2010 att se fram emot. Jag kommer på nåt vis att avsluta min utbildning. I ärlighetens namn känns det som att det mesta är avklarat i och med att uppsatsen är inlämnad. Den har varit ett stort stressmoment för mig eftersom jag inte gjorde den på socionomprogrammet. Tack Sissi för gott samarbete, fortsätt vara den goa spontana människa du är!

Inför 2010 hoppas jag på följande:
Trygga glada barn! 
Nytt jobb där jag kan trivas och utvecklas. 
Nytt jobb för maken där han kan trivas o utvecklas.
Fler och nya goa vänner

Därmed lovar jag att behandla mina nära och kära som de viktiga personer de är för mig. Jag vill också slå ett slag för att acceptera människor som de är!
Gott Nytt år!

Kommentera

Publiceras ej