Armen har varit bättre länge så någon bra ursäkt till att jag inte uppdaterat sidan har jag inte... Men nu gör jag det. Undrar om det kan bero på att jag har jättemycket jag borde läsa. :) Började skolan för 1½ vecka sedan. tänk vad fort man kommer in i det igen. Känns som om man aldrig varit borta. Ska i alla fall ut och ta en öl med en kompis i kväll. Eller ska man vara riktigt ärlig så får hon dricka öl och jag cola för det är svårt med chaufför. Men det ska bli kul att ses. Är inte så bortskämd med att gå ut.
Nä... Böckerna väntar!

2 kommentarer

Putte

22 Sep 2008 20:42

Hallå Fam Jönsson! Hoppas att allt e bra med Er och att Cola va go Ulle. Här e det full fart framåt hela tiden, precis som hos Er skulle jag tipa. Vi får höras av någon dag, ha det.

Camilla

24 Sep 2008 22:24

Roligt att du bloggar igen!

Stor kram!

Kommentera

Publiceras ej