Det känns nästan som om bloggtrenden håller på att sakta men säkert dö ut. Man är inte länge lika flitig med uppdaterandet, i alla fall inte om man inte får betalt som ex. Blondinbella. Lite avis kan man ju bli. Särskilt nu när jag ska betala tillbaka ett fett återkrav till CSN. Felet är mitt eget då jag missuppfattat deras regler men det är ändå surt:(
I kväll ska jag och maken på konsert, Stephen Lynch. Jag har inte en aning om vem det är men J har lovat att jag kommer gilla det. Hoppas att han har rätt :) Ska i alla fall bli kul att komma ut lite. Faster S kommer att barnvakta. Bäst att passa på.

4 kommentarer

Camilla

25 Mar 2008 10:38

Jag har gjort precis samma sak med csn, missuppfattat deras regler (är det någon som förstår dem??) och fått betala tillbaka hutlöst mycket pengar.
Stephen Lynch är rolig! Han kommer till Göteborg i helgen och om det finns biljetter kvar så funderar jag och Birger på att gå. Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kram!

Elin

08 Apr 2008 17:22

Hej...jag undrar bara ifall du pluggar på syv-programmet?

Ulrika

14 Apr 2008 07:21

Jo.. SYV-programmet är mitt hem!

Fröken Källgren

15 Apr 2008 10:20

visst är det så att bloggandet går upp å ner. men sluta inte, det är så kul å kunna hålla lite koll =)
kram

Kommentera

Publiceras ej