´Vissa dagar ör bara sådana.... Moa har idag tömt ut kattlådans innehåll, inte en eller två eller ens tre gånger utan fyra!!! Sista gången kokade jag över. Det var kattsand i handfat, golvbrunn, hall och sovrum. Mitt i allt detta satt en ganska lycklig Moa. När jag skulle bada henne drog jag igång kranen på fullt för att inse att det var duschmunstycket som sprutade vatten o inte kranen. Vatten i hela badrummet och på mig. Nu undrar ni nog var jag var när Moa lekte sandlåda. Lekte med hennes bror i tron att hon sov. I duschen och jagande en liten kattunge vid namn Blixten som lekte med min favoritpenna. Sånt är viktiga saker när man pluggar. Jag kunde i alla fall inte motstå att fota förödelsen så det läggs ut när tid finnes. D.v.s. 2011 som bäst!
Sen fick i alla fall jag o svärmor en runda på Maxi för att handla det sista. När jag kom hem var det dax för blomutdelning med föreningen i ösregn. Just det, det fasta telefonen är sönder också. Gillar egentligen inte gnäll men ibland blir det bara så mycket så det blir dråpligt. SKönt med jullov ska det i alla fall bli.

//Ulrika

Kommentera

Publiceras ej