Johnny skrev igår att vi skulle se The Trainingday. I wish.... båda barnen var uppe SENT. Johnny fick lägga sig med Joel för att få honom lugn.
I dag har jag läst ut Anna Gavaldas senaste "Jag älskade honom". Den handlar om en kvinna som blir lämnad av sin otrogne make. I sin stora sorg följer hon och hennes två döttrar med svärfadern till deras gamla sommarhus. Tiden ägnas där åt att munhuggas men hon får oxå ta del av sin svärfars hemlighet. Boken är riktigt bra. Jag tycker den är bättre än "Tillsammans är man mindre ensam" som jag oxå gillade. Jag gillar den lite hetsiga tonen mellan två personer som gillar varandra mer än de tidigare insett. Tro nu inte att det blir en ny kärleksrelation. Nu väntar boken Svinalängorna. Jag brukar läsa någon timme på natten efter amning.
Kram u

Kommentera

Publiceras ej