Hej på er... Läste precis en blogg av en 16-årig tjej som kommer lämna blogg.se och blogga på egen domän i stället... Tydligen tjänar hon grova pengar på det. Någon som kan förklara för mig varför...? Skulle inte ha något emot att tjäna en hacka själv *ler* Blir inga studiemedel för mig den här terminen då jag tjänat för mycket.

Idag har håret blivit kortare på hela familjen Jönsson. Dessutom har mitt blivit mörkare så nu lär min pappa gråta igen... *ler* Han är lite känslig när det kommer till tjejers hår. Speciellt döttrarnas. Har liksom bilden av att kvinnor ska ha långt fint hår. Både jag o min syster har väl utmanat honom i perioder. Min "minsta" (runt 25) kusin har av naturen plantina blont hår. Nu är det svart och han har skaffat sig piercings. Han är världens snällaste men många uppfattar honom som farlig p.g.a. utseendet. Man ska verkligen inte döma efter folks utseende!

Träffade Moas doppräst igår. Hon var jättemysig och sympatisk. Hon ska komma hit med dopklänningar. Kanske dags att börja tänka på sådant. Dopet är trots allt på söndag... Framförhållning vad är det? Joel ska vara med och hälla vatten i dopfunten. Hoppas det inte utvecklar sig till vattenkrig bara...

2 kommentarer

Q

22 Aug 2007 14:55

du kan säga va hon heter, alla vet ändå vem hon är :P BLONDINBELLA !!!

Ulrika

23 Aug 2007 14:51

Så kul med en ny läsare...

Kommentera

Publiceras ej